خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

زمان درس گرفتن استکبار جهانی از مقاومت‌های تاریخی فرارسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۶۶

سخنگوی دولت گفت: کشورهای استکباری همواره سعی داشتنند ملت‌ها را از قدرت پوشالی خود بترسانند تا آن‌ها از منحرف شده و به دنبال حق خود نباشند؛ اما مردم ایران، غزه و فلسطین نشان دادند که باطل رفتنی است و استکبار و آن‌هایی که تاکنون از این مقاومت‌های تاریخی درس نگرفته‌اند، امروز باید درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی بهادری جهرمی در سخنرانی بعد از راهپیمایی 13 آبان در استان قزوین گفت: مناسبت‌هایی مانند 13 آبان بهانه‌ای برای یادآوری حقایق تاریخی است تا مردم با واقعیت‌ها آشنا شوند.

سخنگوی دولت ادامه داد: مردم در 13 آبان هرگز در برابر ظلم تسلیم نشدند و با گرفتن انتقام خون فرزندانشان استقلال‌طلبی کشور را بار دیگر ثابت کردند و با تسخیر سفارت‌خانه آمریکا و کشف موارد جاسوسی، این مرکز به‌عنوان لانه جاسوسی شناخته شد و نقش استکبار و توطئه‌های آمریکا آشکار شد.

وی عنوان کرد: آمریکا همواره در سفارت‌خانه با اقدامات جاسوسی و مجرمانه علیه استقلال و آزادی ملت‌ها عمل می‌کرد؛ چرا که از این استقلال آن‌ها واهمه دارد؛ وقتی کشورها برای خودشان تصمیم بگیرند و برای مردم روشنگری اتفاق بیفند دست استکبار از منافع خود در کشورها کوتاه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به نقش حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان آن هم در یک روز بارانی بیان کرد: این حضور برای استکبار جهانی حاوی پیام بزرگی است و به آن‌ها اعلام می‌کند که آرمان‌های جوانان امروز آرمان‌های همان جوانانی است که دست آمریکا را در لانه جاسوسی رو کردند.

وی ادامه داد: امروز هم جوانان و نوجوانان در سرزمین اشغالی برای در دست گرفتن سرنوشت خود علیه مستکبران اقدام کرده و رژیم پوشالی صهیونیستی را به زیر خواهند کشید.

بهادری جهرمی اظهار کرد: آمریکا برای سند 2030 تلاش‌های زیادی کرد اما با بیداری جوانان ایرانی نتوانست آن را به ما تحمیل کند.

وی تصریح کرد: هرچقدر استکبار جهانی هزینه و سرمایه‌گذاری کند، ریخته شدن خون یگ شهید همه نقشه‌های آنان رابر باد می‌دهد؛ درواقع با عنایت‌های الهی مردم و انقلاب در برابر استکبار بیمه شده‌اند، مردم ایران می‌دانند دشمنی‌ها از بین نرفته و با ایستادگی ما دشمن هر روز ضعیف‌تر و ایران اسلامی قوی‌تر می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: جوانان غزه هم نشان دادند می‌توانند حریف تا دندان مسلح شوند، با فعال شدن این جوانان اسرائیل حتی قدرت دفاع از خود را ندارد و مجبور شده از آمریکا کمک بگیرد و ناوهای جنگی آنان را وارد منطقه کرده است؛ اما با بیداری ملت‌ها هیمنه آمریکا و اسرائیل از بین رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز