خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

نیازمند فعالیت‌های تحقیقاتی بیشتر روی باغستان سنتی قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۱۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ثبت باغستان سنتی در جیاس گفت: باید کارهای تحقیقاتی بیشتری بر روی باغستان سنتی انجام شود؛ چرا که توسعه باغستان سنتی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان گفت: نحوه نفوذ دانش در بخش کشاورزی باید احصاء شود و تمام طرح‌های پایان یافته باید قابل ورود به عرصه بخش کشاورزی باشد تا بهره‌برداران از آن استفاده کنند؛ چرا که نفوذ دانش نوین در کشاورزی می‌تواند به توسعه پایدار بخش کمک کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوب محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی با سازمان جهاد کشاورزی می‌تواند به انتقال دانش نوین به کشاورزان موثر باشد.

این مسئول از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین خواست تا نسبت به جمع‌آوری و ثبت طرح‌های تحقیقاتی در بانک اطلاعات تحقیقاتی استان اهتمام داشته باشند.

وی بر لزوم اهمیت اجرای طرح الگوی کشت در استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت خبرگان کشاورزی به‌عنوان رابط بین کشاورزان و بخش اجرای بخش کشاورزی در تغییر الگوی کشت از سطح بازر به بسته استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز