خبرگزاری کار ایران

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به فارس؛

بازدید معاون وزارت نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی آبفا کشور از مرکز تله‌ متری آبفا شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۰۵

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور از مرکز هوشمند تله‌متری شرکت آب و فاضلاب شیراز بازدید داشتند.

به گزادش ایلنا، مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو ضمن قدردانی از عملکرد آبفا شیراز گفت: تأمین آب شرب پایدار امری مهم است که در مجموعه آبفای شیراز شاهد تلاش های موثری برای تحقق این مهم هستیم. 

محمد رسولی امین، نماینده تام‌الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفرهای استانی دولت با ابراز رضایت از سیستم هوشمند کنترل تأسیسات آب آبفای شیراز گفت: در حوزه تله‌متری شرکت های آبفای شیراز، تهران و مشهد پیشتاز هستند؛ اقدامات مانیتورینگ شبکه توزیع شرکت آب و فاضلاب شیراز قابل ‌توجه و در نوع ‌خود بی‌نظیر است. 

مدیرعامل آبفای شیراز نیز با ارائه گزارشی وضعیت آب ‌رسانی به شیراز و روستاهای الحاقی را شرح داد و افزود: وضعیت آب شیراز را مدام رصد می‌کنیم؛ در مجموعه آبفای شیراز، همواره تأمین آب شرب پایدار برای مشترکین از دغدغه و اولویت کارکنان بوده و تلاش شده است علی‌رغم تمام محدودیت‌ها این مهم به نتیجه برسد. 

به گزارش ایلنا، در این بازدید سامانه داشبورد اطلاعات مکانی و ماژول نمایش موقعیت مکانی تماس های گرفته شده با مرکز 122 مورد استقبال معاون وزیر نیرو قرار گرفت و با توجه به کاربردی بودن این ماژول، پیشنهاد پیاده سازی مشابه این سامانه در تمامی شرکت های آب و فاضلاب کشور ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز