خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام میراحمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

صهیونیست‌ها شمر زمانه هستند/ ضرورت تهیه آب و غذا برای مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۳۷

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم صهیونیستی با این ضربه مهلکی که از طوفان الاقصی خورده، فکر می کند با قطع کردن آب به روی زنان و کودکان مظلوم غزه، نتیجه می‌گیرد در حالی که نمی‌تواند نتیجه بگیرد؛ چرا که خود اسرائیلی ها در حال فرار از اسرائیل هستند و شاهد مهاجرت معکوس در میان آنان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم میراحمدی از اساتید حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در مورد جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و به ویژه بستن آب به روی مردم غزه، اظهار داشت: مهمترین چیزی که اسرائیل غاصب بر روی مردم کل فلسطین بسته و از مسئله آب هم مهمتر است، «آزادی» است؛ رژیم صهیونیستی امروز «آزادی» را به روی مردم فلسطین بسته و این مردم آزاد نیستند، در حالی که باید آزادانه حق رأی و انتخاب برای حکومت خودشان داشته باشند؛ یعنی رژیم صهیونیستی حق رأی را از آنان گرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که پایان قصه شان، بسیار تلخ و البته غیر قابل جلوگیری است؛ یعنی نابودی شان حتمی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: صد در صد کسانی که در این عملیات شرکت کردند، خود مجاهدان فلسطینی بودند که در اعتراض به ظلم سالیان دراز، دست به این اقدام شجاعانه زدند و این اقدام یک شکست غیرقابل ترمیم نصیب رژیم صهیونیستی کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن خود در ۷۰ سال اخیر است؛ این رژیم منحوس بیش از ۴۰ ماه است که در حال مبارزه داخلی است و طبق گفته مسئولان خودشان، شکاف ها در سرزمین های اشغالی به بالاترین سطح ممکن رسیده است.

حجت الاسلام میراحمدی اضافه کرد: اسرائیل غاصب با شرایط بغرنجی که بیش از ۴۰ماه با آن روبرو بوده، با انجام عملیات طوفان الاقصی توسط مجاهدان فلسطینی، اقتدار پوشالی اش برای همه دنیا آشکار شد که این‌ها همه نشانه‌های محکم فروپاشی این رژیم غاصب است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با این ضربه مهلکی که از طوفان الاقصی خورده، فکر می کند با قطع کردن آب به روی زنان و کودکان مظلوم غزه، نتیجه می‌گیرد در حالی که نمی‌تواند نتیجه بگیرد؛ چرا که خود اسرائیلی ها در حال فرار از اسرائیل هستند و شاهد مهاجرت معکوس در میان آنان هستیم.

امام جمعه شهرستان گلوگاه استان مازندران، افزود: امروز روزنامه‌های اسرائیلی هم به جان قاصبین صهیونیست افتادند؛ و خواستار برکناری رؤسای خود شده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: طبق اعلام مؤسسات علمی آمریکا و اعتراف خود صهیونیست ها، جنگ اخیر و طوفان الاقصی در شرایطی رخ داده که اقتصاد و بازار اسرائیل، در بحرانی ترین شرایط تاریخ ۷۰ساله اخیر خود قرار داشت و این عملیات مجاهدان فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی، ضربه مهلکی به این رژیم غاصب و ظالم بود.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: عملیات طوفان الاقصی ضمن آشکار کردن اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی به همه مردم دنیا و از طرفی ضربه مهلک به شرایط داخلی این حکومت غاصب، پروژه عادی سازی روابط این رژیم با کشورهای عربی را با شکست مواجه کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که رژیم صهیونیستی از روی بیچارگی و شکست، دست به کار ظالمانه بستن آب به روی زنان و کودکان مظلوم غزه کرده است و البته این کار نشان می دهد که این‌ها شمر زمانه هستند، گفت: وظیفه ما به عنوان یک انسان، ابتدا تهیه آب و غذا و دیگر مایحتاج برای آنان است و نکته دوم این است که باید از لحاظ دیپلماتیک هم کار کنیم؛ یعنی مسئولان وزارت خارجه باید کشورهای دیگر را با خود همسو کنند تا در نهایت رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی از کار ظالمانه بستن آب به روی مردم غزه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز