خبرگزاری کار ایران

همزمان با رژه نیروهای مسلح؛

فردا محدودیت ترافیکی در اردبیل اعمال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۳۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در شهر اردبیل با توجه به مسیر محل برگزاری رژه اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حجت فتاحی افزود: حدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در شهر اردبیل با توجه به مسیر محل برگزاری رژه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ شب پنجشنبه ۳۰ شهریورماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد:از ساعت هفت صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

فتاحی ادامه داد: شهروندانی که خودرو آن‌ها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود اطلاع یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز