خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت نصب بیشتر دوربین‌های پایش سرعت در محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۲۱

استاندار لرستان بر نصب بیشتر دوربین‌های پایش سرعت در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در شورای راهبری کاهش تصادفات استان با اشاره به نقش راهبردی شورای ترافیک اظهار داشت:  طبق گزارشات ارائه شده در بعضی از نقاط استان کمبودهایی وجود دارد و در بعضی نقاط دیگر نقاط قوتی به چشم می‌خورد که می‌بایست به نحوی از طریق مدیریت استان و یا دستگاه‌هایی که امکانات در اختیار دارند به رفع نواقص کمک شود.

 وی با اشاره به اهمیت انجام مکاتبات در این خصوص، افزود: ارائه آمار تصادفات و تلفات ، رفع کم و کسریهای راههای مواصلاتی منتهی به استان‌های همجوار، نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و پایش و ... می‌تواند دست مایه مکاتبات و درخواست‌های ما با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرکزی باشد.

استاندار لرستان با بیان این که گزارش شنیده می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: حسن این جلسات با حضور مدیران دستگاههای مختلف این است که به نحوی نقش همپوشانی نسبت به یکدیگر ایجاد می شود و نباید صرفاً در این جلسات گزارش ارائه شود.

 زیویار افزود: به استناد بررسی‌های به عمل آمده، لرستان هم مقصد گردشگری است و هم می‌تواند به عنوان معبر سفرهای زیارتی مورد توجه قرار گیرد که لازم است بین آن‌ها پیوند برقرار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در این ایام برخی از افراد تمکن مالی خوبی داشته باشند و از خودروی شخصی استفاده و از مواکب به عنوان ارتزاق و پذیرایی استفاده نکنند، لازم است برای این گونه افراد شرایط توقف، استراحت و اقامه نماز بطور مطلوب فراهم شود تا اثر فرهنگی داشته باشد.

استاندار لرستان افزود: لازم است این موارد را با هم پیوند دهیم که تاثیر و تاثر از هم پیدا کرده و ظرفیت‌های استان به نحوی برای زائرین در شرایط معرفی قرار گیرد و بدانند که لرستانی که معبر است در فواصل بعدی برای گردشگری و سایر مباحث دیگر بعنوان مقصد  مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت نصب بیشتر دوربین‌های پایش در محور های استان گفت: امیدوارم این بحث به جمع بندی و سرانجام لازم  برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز