خبرگزاری کار ایران

بازگشت دمای ۴۰ درجه به کرمانشاه در پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۲۱

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیس‌بینی‌ها دمای هوای شهر کرمانشاه در روزهای پایانی هفته به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سعید قاسمی با اشاره به استقرار شرایط پایدار جوی در استان، از روند افزایشی دمای هوای نقاط مختلف کرمانشاه تا پایان هفته خبر داد و افزود: بعد از پشت سر گذاشتن چند روز با دمای نسبتا مناسب در سطح استان، دوباره شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

وی اظهار کرد: این روند افزایشی به تدریج از فردا (۳۱ مرداد) آغاز شده و تا روز جمعه (سوم شهریور) ادامه دارد.

وی از احتمال افزایش یک تا حداکثر سه درجه‌ای دمای هوا در اغلب نقاط استان خبر داد و عنوان کرد: دمای شهر کرمانشاه که روز گذشته در گرم‌ترین ساعت حدود ۳۹ درجه سانتی‌گراد بود، در روزهای پایانی هفته حداکثر به ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، دمای هوای نواحی گرمسیر استان خصوصا خسروی به عنوان گرمترین نقطه نیز از ۴۶ درجه سانتیگراد در روز گذشته به ۴۸ درجه سانتیگراد در روزهای پایان هفته خواهد رسید و در سایر نواحی گرمسیر نیز دمای بین ۴۶ تا ۴۷ درجه سانتی گراد را خواهیم داشت.

قاسمی یادآور شد: از روز شنبه (چهارم شهریور) دوباره روند تدریجی کاهش دمای هوا را در اغلب نواحی استان خواهیم داشت که چند روزی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز