خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۱۷

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوس بر اساس نرخ مصوب اعلام شده در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید اسلامی اظهار کرد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از قزوین تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ 650 هزار تومان، برای اتوبوس‌های 30 نفره، 525 هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره مبلغ 375 هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با بیان اینکه در صورت بروز تخلف هم‌استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه‌ ایمن سازی شده است.

وی ادامه داد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس 141 اداره کل راهداری و یا با شماره تماس 33551225 -33553261 روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در میان بگذارند.

مسئول محور مرکزی عملیات مرز مهران در اربعین حسینی از مردم خواست تا با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کرده و سفر‌های خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین حسینی موکول کنند.

وی عنوان کرد: برای اعزام زائران از قزوین به مرز مهران ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، 100 دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۰ دستگاه سواری پیش‌بینی شده و از زائران برای تشرف به عتبات عالیات تقاضا می‌شود حتما به پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین مراجعه و یا از طریق سامانه‌های فروش، نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار همه اقدامات صورت گرفته برای جبران کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام سفرهای اربعین، با هماهنگی‌های صورت گرفته شرایط خدمات‌دهی به زائران در ایام اربعین امسال به مراتب بهتر از سال گذشته پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز