خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقا ایمنی صورت گرفت:

بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر از روشنایی راه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۳۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه خردادماه، نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر از روشنایی موجود در طول محورهای استان انجام شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی روز شنبه - بیست هفت خرداد ماه - در جمع خبرنگاران، به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه استان اشاره کرد و اظهارداشت: از ابتدای سال جاری نیمه خردادماه، باهدف ایمن سازی راه های استان، هزار و ۶۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۹۷۳ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی ، ۱۲ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۳ هزار و ۴۷ عدد چشم گربه ای، بیش از هزار و ۵۰۰ عدد استوانه ایمنی، ۲۰۵عدد بشکه ایمنی ، ۱۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده و هزار و ۲۶۵عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.

 شیروانی به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت ۱۲.۷۶ کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و ۷۴۴ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷۵ پرونده در حوزه حریم راه در سال جاری بررسی شده است ، گفت: از این تعداد  برای ۲۵۱ پرونده  مجوز صادر و با ۶۱ پرونده مخالفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز