خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی پیشرفت و صنعتی شدن استان را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۵۵

استاندار لرستان در آیین کلنگ زنی کارخانه نوار نقاله سازی استیل کرد لرستان، گفت: فقط در صورت همدلی و همراهی است که شاهد اتفاقات خوب در لرستان خواهیم شد و هیچ عاملی هم نمی‌تواند جلوی صنعتی شدن و پیشرفت استان لرستان را بگیرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در آیین کلنگ زنی پروژه نقاله سازی استیل کرد لرستان اظهار داشت: مقارن با این ایام در استان و در شهرستان سلسله یک اتفاق خوب رقم زده شد که صرف نظر از بعد اقتصادی، ماحصل همدلی و تلاشی بود که توسط دست اندرکاران این حوزه و مسئولین اجرایی قوه مقننه و نماینده مردم در مجلس و همراهی مردم در واگذاری زمین و در همه بخش‌ها بود. 

وی افزود: شهرستان سلسله نشان داد که می‌توان به واسطه سرمایه انسانی با همدلی و همراهی، علاوه بر داشتن اقلیم و امکانات خدادادی که ما همواره شکرگزار درگاه الهی هستیم گام اول در ایجاد صنعت در سطح خوبش در الشتر برداشته شود و همه ما هم به عنوان خادم مردم باید کمک کنیم زیرا مردم دلفان و سلسله و لرستان استحقاق بهتر از این را نیز دارند. 

استاندار لرستان با بیان اهمیت همدلی و همراهی همه عوامل گفت: فقط در صورت همدلی و همراهی است که شاهد اتفاقات خوب در لرستان خواهیم شد و هیچ عاملی هم نمی‌تواند جلوی صنعتی شدن و پیشرفت استان لرستان را بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان لرستان گفت: این پروژه یک پروژه اساسی است که در بخش صنعت لاستیک سازی کاربرد دارد.

وی افزود: پشتیبانی و  سرمایه‌گذاری این طرح را شرکت فولاد مبارکه و شرکت معدن و فلزات با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان تقبل کرده‌اند که در صورت تکمیل برای بالغ بر ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز