خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس:

٨٧ پروژه سلامت محور با همراهی نیکوکاران فارس در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۳۹

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: ٨٧ پروژه سلامت محور با همراهی نیکوکاران فارس در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر رامجردی در نشست خبری افزود: سال گذشته ۴ هزار و ۷۰۰  بیمار نیازمند توسط  صندوق حمایت از بیماران مجمع خیرین تامین سلامت استان حمایت شده‌اند که این حمایت‌ها شامل؛ اسکان، تسهیلات قرض‌الحسنه، بیمه، اخد نوبت و ...به ارزش ٣ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان بوده است. 

وی با اشاره به شروع فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت از سال ۸۱  گفت: درحالی  ۲۰ سال از فعالیت مجمع می گذرد که مجموع کمک های خیرین سلامت در قالب مجمع خیرین تامین سلامت طی ۲۰ سال گذشته ۲ هزار و ۹۱۰ مورد تفاهم نامه به ارزش ۵۱ هزار میلیارد تومان بوده است.

رامجردی خاطرنشان کرد: اقامتگاه مرکزی همراه بیمار بیمارستان شهید فقیهی شیراز با ظرفیت حداقل ۲۰۰ تخت، یکی از همین پروژه‌ها است که امیدواریم امسال افتتاح شود. 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر١٩ اقامتگاه همراه بیمار در این استان فعال است، ابراز کرد: مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی و پت اسکن نیز امسال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه سال گذشته وعلیرغم همه مسائل و مشکلات، شاهد افزایش ۱۷۶ درصدی حجم ریالی کمک‌های نیکوکاران سلامت در این استان بوده ایم، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خیرین حوزه سلامت رو به افزایش بوده است و ۷۹ تفاهمنامه به ارزش ٣٦٠ میلیارد تومان منعقد شده است رامجردی افزود: این اقدامات افزایش ١٧٦ درصدی نسبت به سال ١٤٠٠ و افزایش ۲۱۴ درصدی نسبت به سال ٩٩ را نشان می‌دهد. 

به گفته وی این تفاهم نامه‌ها شامل؛ ۱۱ مورد اهدای ملک به ارزش ٢٥٠ میلیارد تومان، ۴۰ مورد علمیات عمرانی به ارزش ٨٠ میلیارد تومان، ۱۴ مورد اقدامات حمایتی به ارزش ٨ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان و ۱۴ مورد اهدای تجهیزات به ارزش ٢١ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان است. 

رامجردی همچنین به خدمات صندوق حمایت از دانشجویان این مجمع که اعضای آن عموما پزشکان و اساتید خیر هستند هم اشاره و اعلام کرد که ١٨٩ نفر دستیار تخصصی و دانشجویان پزشکی به میزان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از خدمات این صندوق بهره مند شده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: طی دو دهه گذشته ١٤٠ مرکز دانشگاهی و دولتی این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند. رامجردی اضافه کرد: همچنین طی این ٢١ سال ٨.٥ میلیارد تومان به دانشجویان و ٩.٥ میلیارد تومان هم به بیماران کمک شده است. 

وی همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مشارکت خیرین در تحقیقات حوزه سلامت و پیشگیری را از مهمترین رویکردهای مجمع در سال جاری عنوان کرد. 

رامجردی عمده اقدامات انجام شده در مجمع خیرین تامین سلامت را توسط بانوان خیر عنوان کرد و افزود:  از جمله احداث ۸ بیمارستان خیریه، توسط بانوان نیکوکار انجام شده است و درحالی یک سوم خیرین فارس از بانوان هستند، اما حجم اقدامات آنها حدود ۵۰ درصد است. 

وی یادآور شد: اگرچه تعداد پروژه‌های مربوط به خیرین حوزه سلامت در شهرستان‌های فارس بیش از شیراز است اما از نظر مبلغ ریالی، کلانشهر شیراز حجم بیشتری به خود اختصاص داده است. 

رامجردی معتقد است که برای جذب خیرین بهترین کار، اطلاع رسانی و جلب اعتماد با کارنامه کاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز