خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

ضرورت ایجاد تحول در فرهنگ شهروندی با دید علمی‌ و پژوهش‌محور / کیفیت محتواهای آموزش شهروندی ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۱۵۲

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تحول فرهنگ شهروندی با دید علمی‌ و پژوهش‌محور محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اباصلت ابراهیمی در اولین نشست علمی و هم‌اندیشی با فعالان و نخبگان اجتماعی  با موضوع وضعیت فرهنگ شهروندی در اردبیل، تصریح کرد: امروزه توسعه فرهنگ شهروندی بیش از پیش یک ضرورت محسوب می شود و ما برای استقرار یک فرهنگ جدید در حوزه شهروندی نیازمند راهکارها وپیشنهادات کارشناسان و تقویت بنیه‌ علمی هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به فعالیت‌های حوزه شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل آموزش‌های شهروندی در فرهنگسراها، برگزاری برنامه‌ها و فستیوال‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، تهیه موشن‌گرافی‌های فرهنگی، جشنواره‌های شهروند نمونه، داستان شهروندی و... گفت: لازم است این فعالیت ها با کمک کارشناسان علمی و فرهنگی،سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیلگران محلات خروجی مطلوب و مثبتی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه این سازمان در راستای رسالت آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ شهروندی به‌دنبال حلقه مفقوده‌ خود است؛ گفت: اینکه بتوانیم با دید علمی‌تر و پژوهش‌محورتر تحولی در فرهنگ شهروندی ایجاد کنیم، بدین معناست که توانستیم  وظیفه خود را در حوزه شهروندی ایفا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز