خبرگزاری کار ایران

فرماندار در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان:

رشد اعتبارات امسال گچساران بسیار رضایت بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۷۷

فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلان رضایت خود از رشد اعتبارات این شهرستان در سالجاری، تاکیدکرد که رشد اعتبارات امسال گچساران بسیار رضایت بخش است.

به گزارش ایلنا از گچساران، "روانبخش دیهیمی خوب" در کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: در بحث اعتبارات تخصیص یافته به ادارات، انتظار از مُدیران است که پیگیر اعتبارات باشند و از آن استفاده درست داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشد اعتبارات شهرستان گچساران بسیار رضایت بخش است، اظهار داشت: حدود ۴۶ درصد افزایش اعتبارات نسبت به سال گذشته داشته ایم که بی سابقه هم بوده و البته تعداد پروژه های بسیاری هم در اجرا داریم.

فرماندار شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث توزیع اعتبارات، ملاک هایی درنظر گرفته شده و پروژه های عمرانی هم در اولویت است که خوشبختانه در این چندماه پروژه ها فعال شده اند.

دیهیمی خوب از تلاش های حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای فعال شدن پروژه های عمرانی در این حوزه انتخابیه خبرداد و خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های بالای 70 درصد از اولویت های ما بوده که می طلبد مدیران ادارات در تکمیل پروژه هایی با چنین ویژگی هایی تلاش های بیشتری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهارداشت: اعتبارات شهرستان گچساران در سالجاری رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان به دلیل اعتبارات نفت، رشد بالایی داشته است.

"علی شهابی نسب" از رشد حدود ۵۴ درصدی اعتبارات شهرستان گچساران خبرداد و خاطرنشان کرد: ۲۷۱ میلیاردتومان از منابع مختلف اعتبارات به ۲۳۰ پروژه عمرانی در این شهرستان تزریق می شود که به طور سرجمع از مجموع منابع نیز ۵۳۳ میلیارد تومان اعتبارات قطعی بنام شهرستان گچساران ابلاغ شده است.

وی گفت: پروژه های تامین آبرسانی دشت امامزاده جعفر(ع)، تونل دیل، جاده گچساران به گناوه و سایر پروژه های دیگر از پروژه های مهم این شهرستان بوده که اعتبارات خوبی هم به برکت طلای سیاه به این شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان ما جزء پنج استان توسعه نیافته کشور است که بیش از دو نیم درصد بحث اعتبارات را در قانون بودجه داریم و می توانیم از چنین اعتباراتی نیز بهره خوبی ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز