خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان:

برخورد بازرسی قزوین با جرایم اقتصادی مسئولان سختگیرانه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۱۳

بازرس کل استان قزوین گفت: رویکرد بازرسی کل استان پس از احراز جرایم اقتصادی و فساد عمدی مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کاملا سختگیرانه خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، عبدالله آقاعلیخانی در ددیار استاندار و مدیران اتسانداری از اداره کل بازرسی استان گفت: تا جاییکه قانون مجوز داده باشد از تصمیمات و اقدامات مدیران و مسئولان اجرایی استان پشتیبانی می‌کنیم.

بازرس کل استان قزوین با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی به روش صحیح برای دستگاه‌های اجرایی فرصت خواهد بود، افزود: گاها مسئولان‌ دستگاه‌های اجرایی از حضور بازرسی کل در مجموعه خود ابراز نارضایتی می‌کنند، این در حالی است که استقرار هیئت‌های بازرسی مجال مناسبی خواهد بود تا مدیران از ظرفیت‌های کارشناسی بازرسان این سازمان برای تحقق رسالت‌های سازمانی خود بهره مند شوند.  

این مسئول یادآور شد: بازرسی کل استان این آمادگی را دارد تا همگرا با دستگاه‌های اجرایی استان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازخوانی قوانین و مقررات و ارائه مشاوره‌های تخصصی در راستای توسعه و تحول استان، نقش آفرینی کند.

استاندار قزوین هم در این دیدار با بیان اینکه در برخی از بخش‌های مختلف استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر هستیم، اظهار کرد: در برخی از موضوعات شاهد این هستیم که فقدان تصمیم‌گیری مناسب و به موقع باعث شده منفعت مردم از بین برود که این موضوع به هیچ وجه مطلوب نیست و در چنین مواردی باید تعاملات دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بیشتر شود و به نوعی بار بر زمین مانده برداشته شود.

وی افزود: در استان قزوین موضوعاتی از جمله تعاونی‌های مسکن، احداث بیمارستان و بسیاری از موضوعات دیگر چندین سال است که بر زمین مانده و مجموعه مدیریتی استان اراده کرده تا جایی که قانون اجازه می‌دهد این مشکلات را برطرف کند و باید در این مسیر دستگاه‌های نظارتی هم با مدیران دولتی همراهی کنند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیران و مسئولان برطرف شدن مشکلات است و اگر بخواهیم به دلیل ملاحظات و موضوعات مختلف مشکلات را برطرف نکنیم، در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌ایم، گفت: یک سری اقدامات بزرگ در استان قزوین در حال انجام است که برای به نتیجه رسیدن آن‌ها نیازمند همراهی و تعامل حداکثری تمامی دستگاه‌ها هستیم و باید به موضوعات استان با نگاه مثبت و حل مسأله ورود کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه باید فضا به گونه‌ای پیش برود که مدیران از تصمیم‌گیری نترسند و با جسارت و شهامت به سمت حل مشکلات مردم بروند، اضافه کرد: اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه‌های دولتی است و در این راستا مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد و در انتصاب افراد یکی از مهم‌ترین شرایط، سلامت آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز