خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۷۱

مدیر شبکه رادیویی زیارت از برگزاری اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، هادی افشار صفوی مدیر رادیو زیارت امروز در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی که در محل ساختمان صبا مشهد برگزار شد، گفت: مجموعا ۸۴۲ اثر در قالب شــش کمیسیون و بیش از دو هزار اثر نیز در پویش "من رسانه حسینم" به دبیرخانه جشــنواره رســید.

افشار صفوی با بیان اینکه در کمیسیون نمایش ۶۸ اثر دریافت شــده بود که به لحاظ ساختار و زمان ۵۹ اثر  داوری شــد، اظهار کرد: در بخش نمایش، نمایش‌های تا ۳۰ دقیقه، سه اثر و نمایشهــای تا ۱۵ دقیقه و پنج دقیقه هر یک دو اثر معرفی شــدند. در کمیســیون پژوهش و نویســندگی از مجموع ۵۵ اثر رسیده همگی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در بخش شــهید سلیمانی یک اثر در بخش نویســندگی مستند یک اثر در بخش نویســندگی ترکیبی و ساده یک اثر در بخش شــعر و در بخش مقالات پژوهشی چهار اثر انتخاب شدند.

مدیر شبکه رادیویی زیارت خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی رادیو زیارت این است که بتواند تمام اطلاعات و نیاز‌هایی را که یک زائر در هر نقطه از ایران از آغاز سفر با آن روبرو است را پاسخگو باشد و تامین کند. هدف از زیارت فقط مشهد نیست. نگاه ما به زائری است که از یک شهرستان به شهرستان دیگر و از یک امام زاده به امام زاده دیگر مشرف می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز گفت: جشنواره زیارت باید مسئولیت گفتمان سازی را به عهده گیرد و در مقابل برنامه سازان سکولار محتوای رسانه‌ای مناسب تولید کند.

محسن نصر پور ادامه داد: اختتامیه این جشنواره چند سال به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاد تا اینکه امسال همزمان با جسارت عنکبوت صفتان به حریم رضوی توانستیم اختتامیه جشنواره رادیو زیارت را برگزار کنیم، در سال‌های شیوع کرونا آستان‌های مقدس حرم ائمه اجازه ندادند زیارت در این مدت به محاق برود.

اختتامیه اولین جشنواره رادیو زیارت امروز با حضور مسئولان رسانه ملی و مقام های استانی در مشهد برگزار و اسامی نفرات برتر این جشنواره اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز