خبرگزاری کار ایران

آغاز سال جدید با شکست ٣ رکورد تولید در فولاد خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۹۸

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از جهادگران تولید که موفق به شکستن رکورد تولید آهن اسفنجی شده و نیز برای پنجمین بار متوالی رکورد تولید گندله را در این شرکت جا به جا کردند از جا به جایی یک رکورد روزانه تولید، همزمان با این دو ‌رکورد ماهانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کسری غفوری در این خصوص گفت: کارکنان پرتلاش مجتمع فولاد خراسان، با تولید ٢٠١هزار و ۶۵۴ تُن گندله، در فروردین ماه امسال، بالاترین میزان تولید گندله در این کارخانه را از ابتدای راه‌اندازی تا کنون رقم زدند و در همین حال، در تولید روزانه این محصول هم توانستند ۶٢ تُن نصاب تولید را ارتقا دهند.

وی با اشاره به این که با تولید ١۴٠ هزار و ٧۶٣ تُن آهن اسفنجی، رکورد ماهانه تولید در کارخانه‌های احیا مستقیم جا به جا شد، افزود: به این ترتیب، مجموع تولید ماهانه دو کارخانه احیا مستقیم را ٢ هزار و ۶۵۴ تُن ارتقا یافت.

غفوری یادآور شد: شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال گذشته به دلیل وجود محدودیت‌های انرژی، نتوانست به ظرفیت‌ تولید خود دست یابد،  اما همکاران ما با رفع محدودیت‌ها، در کمترین زمان ممکن، موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه ٢٠١ هزار و ۶۵۴ تُن گندله شدند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: رکورد ماهانه احیا مستقیم ٢۶۵۴ تُن و رکورد تولید گندله ٣ هزار و ٩۶١ تُن ارتقا یافته است.

کسری غفوری از همت و همدلی همکاران خود که موفق به خلق سه رکورد کم نظیر تولیدی شده‌اند، قدردانی و‌ اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با همت همیشگی کارکنان سخت‌کوش شرکت، شاهد رونق تولید، توفیق در ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال همشهریان و هم وطنان و تحقق پایداری تولید و به بار نشستن طرح های توسعه در بزرگ ترین قطب تولید فولاد شرق کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز