خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری ساخت هتل در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۵۳

عضو هیات رئیسه شورای شهر اصفهان گفت: ایجاد بستر برای سرمایه‌گذاری ساخت هتل و ساماندهی و مرمت اماکن گردشگری در دستور کار دستگاه‌ها و نهادها و مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید امیر سامع در نطق میان دستور نخستین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ و سی و ششمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد:  امسال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاشته شد و امیدواریم در حوزه اقتصاد دانش بنیان برای ظهور خلاقیت جوانان از این فرصت استفاده شود.

وی با اشاره به از سرگیری سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: برخی از بخش‌های امکانات تفریحی اصفهان نیز که در سال‌های اخیر از خدمت‌رسانی خارج شده بود امسال فعالیت خود را از سر گرفت که سبب رضایت شهروندان و گردشگران بود. 

سامع با تاکید بر لزوم تمرکز بر برخی محورها گفت: استفاده از رسانه‌های مجازی برای اینکه امکانات اصفهان در یک قالب به گردشگر معرفی شود نیز موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: ایمنی راه‌های بین شهری، ایجاد بستر برای سرمایه‌گذاری ساخت هتل، ایجاد امکانات حمل و نقل عمومی و پیاده، ساماندهی و مرمت اماکن گردشگری، توسعه اماکن تفریحی و گردشگری از محورهای مهمی است که در دستور کار دستگاه‌ها و نهادها و مدیریت شهری باید قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز