خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز تاکید کرد:

ضرورت تولید محتوا توسط دستگاههای اجرایی استان در جهت تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: با عنایت به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی، لازم است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی با تولید محتوا و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت در راستای هرچه بهتر تحقق یافتن آن تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری در جلسه برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان که روز پنجشنبه به ریاست استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اعلام و هماهنگی ویژه برنامه‌های جدید ماه مبارک رمضان در سال‌جاری در البرز اعلام داشت:  دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برگزاری «ضیافت رمضان» به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین با مشارکت همه‌جانبه خیران به شکل یکنواخت در همه شهرستان های استان البرز آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر کرج و مساجد جامع شهرستان های استان در همه سال ها بوده  است، افزود: از این رو جزء خوانی قرآن کریم در سطح استان البرز به عنوان پایلوت در کشور استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر هم افزایی و همراهی کلیه ادارات و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی در برگزاری جزء خوانی قرآن کریم  در این مراسم معنوی تاکید کرد. 

ولی پوری با بیان اینکه دستگاههای اجرایی استان در خصوص شعار سال تولید محتوا نمایند، تصریح کرد: با عنایت به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی، لازم است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی با تولید محتوا و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت در راستای هرچه بهتر تحقق یافتن  شعار سال تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز