خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین پایگاه اورژانس شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۱۰

اولین پایگاه اورژانس شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ۲ واحد صنعتی همزمان با دهه فجر با حضور استاندار و مسئولان استانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آیین افتتاح طرح‌های شهرک صنعتی سمنان، گفت: اولین پایگاه اورژانس شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با همکاری این شرکت و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

حسن آل‌بویه با اشاره به اشتغال بیش از ۱۴ هزار نفر نیروی کار در حدود ۴۷۰ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی سمنان، بیان کرد: راه‌اندازی پایگاه اورژانس این شهرک صنعتی به واسطه کانون جمعیتی و مساحت بسیار گسترده این شهرک  امری ضروری بود.

وی گفت: بر این اساس احداث پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در راستای امداد رسانی فوری و ارائه خدمات پزشکی اولیه به مصدومان واحدهای مستقر و صیانت از جان نیروهای واحدهای صنعتی انجام شد.

آل‌بویه اظهارکرد: همچنین پوشش‌دهی پایگاه در زمان حوادث و تصادفات جاده‌ای به صورت مستمر خصوصاً طی سنوات اخیر مورد تاکید و پیگیری قرار گرفت که با حمایت و دستور ویژه استاندار سمنان و همکاری مجدانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان و تلاش های مشترک به منظور راه‌اندازی پایگاه تیم اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان در ساختمان ورودی شهرک صنعتی سمنان مستقر شد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان ساختمان موقت برای استقرار پایگاه اورژانس در ورودی شهرک صنعتی سمنان را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی قرار داده، تصریح کرد: زیربنای پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان ۲۰۰ مترمربع است و نیروی انسانی به صورت ۲۴ ساعته در آن فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابرازکرد: این پایگاه اورژانس با هدف خدمت به سلامت عموم مردم از جمله جامعه کارگری، مسافران جاده سمنان- دامغان و .... افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز