خبرگزاری کار ایران

همه دعوتید؛

جشنواره انار در پارک ایران کوچک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۱۴

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: جشنواره انار بهانه‌ای است تا شهروندان در کنار هم جمع شوند و اوقات خوشی را تجربه کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به برگزاری جشنواره انار از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه اظهار کرد: این جشنواره در راستای سلسله جشنواره‌ها و رویدادهایی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج پیش بینی کرده، در پارک ایران کوچک برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در فصل انار قرار داریم، جشنواره انار مثل جشنواره خرمالو بهانه‌ای است تا شهروندان در کنار هم جمع شوند و اوقات خوشی را تجربه کنند.

بضاعتی پور تاکید کرد: در این جشنواره غرفه صنایع دستی، غرفه‌های هنری و غرفه عرضه محصولات انار مثل رب، لواشک، ترشک و... ایجاد می‌شود تا شهروندان بتوانند خرید هم داشته باشند.

وی اظهار کرد: لباس و تم این جشنواره انار است و در طول برگزاری آن شاهد حضور گروه‌های هنری و موسیقی خواهیم بود.

وی ادامه داد: به جز پارک ایران کوچک، طی ماه‌های آینده شاهد برپایی جشنواره‌های دیگری در پارک جهان نما و کاخ مروارید خواهیم بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: تا پایان سال حداقل دو جشنواره دیگر یکی در بهمن ماه و دیگری در اسفند برگزار می‌شود که یکی از آنها جشنواره غذا است.

وی گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، فروردین سال آینده هم شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز