خبرگزاری کار ایران

به علت بارش برف در یزد؛

محور آسفیچ به بهاباد و ده بالا و طزرجان در تفت مسدود است/خودروها از محور ده بالا بازگردانده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۵۵

بارش برف در استان یزد و مناطق کوهستانی موجب مسدود شدن برخی مسیرهای ییلاقی و بروز مشکلات در تردد خودروها شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرپرست فرمانداری بهاباد با اشاره به بارش برف چهارشنبه شب در مناطق روستایی بخش آسفیچ اظها داشت: محور آسفیچ به بهاباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

علیرضا تیموری با اشاره به اینکه روستاهای کویجان، زراشک، دیدرک، سنجدک، همیجان، ببروئیه و وحدت آباد از این نعمت الهی برخوردار بودند تصریح کرد: به همین علت محور آسفیچ به بهاباد بسته شده و موجب اختلال در تردد خودروها به مرکز شهرستان شد اما عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهاباد در حال بازگشایی مسیر این روستاها هستند.

علیرضا نوکار؛ فرماندار شهرستان تفت هم با بیان اینکه مسیرهای منتهی به مناطق ییلاقی شهرستان باز است اظهار داشت: نیروهای راهداری از شب گذشته و شروع بارش برف تا صبح امروز مشغول نمک پاشی و باز کردن مسیرهای مسدود شده بودند و پلیس راه نیز در همه مسیرها مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه مردم تا آنجایی که امکان دارد از حضور در مسیرهای برفی و خطرناک این شهرستان خودداری کنند افزود: مسیر ده بالا و طزرجان به علت بارش برف دچار یخ زدگی است لذا شهروندان از تردد غیرضروری به این مسیر پرهیز کنند.

فرماندار تفت با اشاره به اینکه این تردد خودروها در این مسیر با کندی مواجه است و به دلیل پیشگیری از بروز حادثه خودروهای فاقد تجهیزات بازگردانده شدند ادامه داد: همچنین تا حد امکان از حرکت به سمت پیست اسکی سخوید این شهرستان بعلت خطرات احتمالی این مسیر نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز