خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی خبر داد؛

بازگشت 43 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۶۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و با پیگیری‌های این نهاد و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی مسئول، 43 واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طیب میرزایی افزود: در بازه زمانی ابتدای سال جاری تاکنون راه‌اندازی 28 واحد تولیدی راکد و تعطیل در استان مرکزی هدفگذاری شد، اما در حال حاضر مشکلات 43 واحد تولیدی رفع و فرآیند استمرار تولید در آنها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل از سال‌های پیش در این استان آغاز شده که تاکنون 400 واحد به چرخه تولید بازگشتند و تعداد اندکی دیگر از این قبیل واحدها در استان وجود دارد که به زودی به چرخه تولید بازمی‌گردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت‌هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

میرزایی تصریح کرد: کمبود نقدینگی و نبود اعتبار لازم برای اعطای تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، اختلاف شرکا، کمبود مواد اولیه، فرسودگی تجهیزات و عوامل تولید، نبود ثبات بازار فروش، ناآگاهی نسبت به بازار، اختلافات بیمه‌ای و مالیاتی از مهم‌ترین دلایل رکود برخی واحدهای تولیدی در استان مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه 33 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند، بیان داشت: بیش از 101 هزار و 693 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال 37 هزار و 584 نفر نیز فراهم شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز