خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

این روزها‌ فرصت بازنگری است که در گذشته چه بودیم و در آینده چه می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۱۹

استاندار قزوین گفت: این روزها و فرصت‌ها، فرصت اندیشیدن و بازنگری است و باید از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان نقشه راه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: شهدا و ایثارگران با روح بلند امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند و در مقابل بزرگی مادران و پدران شهدا و همسران شهدا تعزیم می‌کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز برای کشور روزی مهم و تاریخی است، در همه کشورهای دنیا برخی روزها مهم بوده و از نگاه مردم روز غرور و بزرگی است و این روز برای ما اینگونه است.

وی بیان کرد: این روز از این منظر که حماسه آفریدیم و مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و جان دادیم اما خاک ندادیم و این بزرگترین افتخار دفاع مقدس است که ملت ایران به عنوان مدافع وطن در دنیا شناخته شود و سازمان ملل ما را به عنوان مدافع شناخته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: دفاع مقدس دارای ظرفیت بی بدیلی است، ایثار، گذشت و مروت ارزش‌هایی است که دفاع مقدس برای ما خلق کرده و حتی مقابل دشمن و اسرا نیز مروت داشتیم.

وی عنوان کرد: با سرمشق قرار دادن ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، البته امروز از هر منظری به کشور نگاه کنیم در اوج اقتداریم اما در حوزه فرهنگی و اجتماع مشکلاتی داریم.

جمالی پور اظهار کرد: شهدا و ایثارگران دارای خلوص بودند و امروز برای گذر از این شرایط به هلوص نیاز داریم؛ امروز دچار نفس شده‌ایم و فکر می‌کنیم در راه دین قدم برمی‌داریم اما وقتی خوب نگاه می‌کنیم، می‌بینیم از دین فاصله گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: این روزها و فرصت‌ها، فرصت اندیشیدن و بازنگری است که در گذشته چه بودیم و در آینده چه می‌شویم و باید از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان نقشه راه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز