خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

ورود ۱۶ هزار دُز واکسن جدید به کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۵۷

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود ۱۶ هزار و ۲۰۰ دُز واکسن جدید به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدمهدی بانشی در گفت‌وگو با رسانه ها، از ورود ۱۶ هزار و ۲۰۰ دُز واکسن کووید۱۹ از نوع سینوفارم به استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: واکسیناسیون جدید شامل تمامی کارکنان دادگستری و قضات همچنین تمامی کارکنان منابع طبیعی و سازمان جنگل‌های استان و اداره پست می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: تاکنون ۱۵۲ هزار و ۲۲۸ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده است

 وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۱۳۴ دُز واکسن تزریق شده ، اظهارداشت: تعداد کل افراد واکسینه شده نوبت اول ۱۱۴ هزار و ۲۳۱ نفر و افراد نوبت دوم ۲۷ هزار و ۷۵۵ نفر هستند.

بانشی گفت: جمع کل افراد که تاکنون واکسن تزریق کرده‌اند ۱۴۱ هزار و ۹۸۶ دُز است. ضمن اینکه تعداد واکسن بدون پرت استان ۱۰ هزار و ۲۴۲ دُز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۳ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده‌، افزود: تاکنون ۹۰ درصد واکسن برکت، ۸۲ درصد آسترازنکا، ۹۵.۵ سینوفارم و ۹۸.۴ درصد آسپوتنیک به گروه‌های هدف تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز