خبرگزاری کار ایران

نیمی از شهرستان‌های کرمانشاه قرمز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۹۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به رنگ‌بندی کرونایی،گفت: نیمی از شهرستان‌های این استان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمودرضا مرادی  با اشاره به رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان کرمانشاه  اظهار کرد: هم اکنون نیمی از شهرستان‌های این استان از نظر شیوع ویروس کرونا  قرمز هستند.

وی افزود: شهرستان‌های قرمز استان کرمانشاه شامل کرمانشاه، سنقر و کلیایی، هرسین، صحنه، کنگاور، گیلان غرب و پاوه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت کرونایی سایر شهرستان‌های این استان گفت: اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و جوانرود نارنجی هستند.

وی تصریح کرد: ‌شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و قصرشیرین در وضعیت زرد از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

به گفته مرادی تمامی محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی جدید اعلام شده اعمال می‌شود.

وی در خصوص بیماران بستری هم گفت: هم اکنون ۶۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته فرقی نکرده است.

مرادی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۴۰۰ نفر شامل ۷۸ بیمار مثبت بستری و ۳۲۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۸۳ نفر کمتر است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ نفر در مراکز درمانی این استان بخاطر ابتلای به کرونا بستری و ۱۴۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز