خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان به ایلنا خبر داد:

افزایش نسبی دما و کم شدن سوز سرما از فردا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۳۱

کارشناس هواشناسی قزوین گفت: با پایدار شدن وضعیت جوی در قزوین تا اواسط هفته پیش رو شاهد افزایش نسبی دمای هوا و کم شدن سوز سرما در استان خواهیم بود.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی ماهواره ای، وضعیت جوی استان تا اواسط هفته جاری پایدار خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی همچنین گفت: امروز جمعه آسمان قزوین صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: برای روز شنبه تا دوشنبه هفته پیش رو نیز آسمانی صاف تا کمی ابری به همراه مه صبحگاهی برای استان پیش بینی می شود که البته در روز دوشنبه وزش بادهای لحظه ای نیز دور از انتظار نخواهد بود.

بهروزی به کمینه و بیشنیه دمایی استان قزوین طی شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: کم ترین دمای ثبت شده در این مدت برای آوج با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد و بالاترین دمای ثبت شده نیز برای شهرهای قزوین و تاکستان با هفت درجه سانتگیراد بالای صفر بود.

 کارشناس هواشناسی افزود: پیش بینی می شود کمینه و بیشینه دمایی شهر قزوین نیز در ۲۴ ساعت آینده بین منفی ۳ و ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز