خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

باید به فکر مشکلات روحی دوران پساکرونا بود/ برخی مدیران به موقع پاسخگوی حوادث نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۲۸

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به بروز عارضه‌های روحی و روانی ناشی از کرونا در جامعه تاکید کرد: از هم اکنون باید پیش بینی دوران "پسا کرونا"را داشته باشیم و آماده کنترل و درمان ناراحتی های روحی و روانی باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه، حسین خوش اقبال اظهار داشت: کرونا عارضه‌های روحی و روانی کشور را افزایش داده از این رو مراقبت از سلامت و بهداشت روانی جامعه در کنار استمرار خدمات بهداشتی و درمانی ضرورت دارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا نیز گفت: نباید تنها بر نیازهای جسمی و بهداشتی مردم تمرکز شود. در این ایام روحیه و روان مردم نیز با آسیب روبروست که نیاز به کنترل و بهبود وضعیت دارد.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به رویداد حوادث و اتفاقات منفی در یک ماهه اخیر در استان تصریح کرد:  انتشار و دامن زدن به اینگونه خبرها در روحیات مردم اثرگذار است لذا باید بیش از پیش به دغدغه های امنیت روانی جامعه توجه داشته باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه اضافه کرد: برخی مدیران دستگاهها ورود به موقعی در پاسخگویی ندارند. اگر در بروز حوادث مدیران به موقع اطلاع رسانی کنند، جامعه اخبار را از منابع رسمی دریافت خواهد کرد و فضای مجازی پیشرو نمی‌شود و نمی‌تواند موارد غیر حقیقی را مطرح کند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد دغدغه مندانه ادارات با ارباب رجوع تصریح کرد: شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا آستانه تحمل مردم را تقلیل داده و ضروری است که در برخورد با مراجعه کنندگان به این شرایط توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز