خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل خبر داد؛

ابلاغ 821 میلیارد تومان منابع از محل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۸۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 821 میلیارد تومان منابع از محل فروش اوراق اسلامی و به صورت نقدی برای پروژه های عمرانی و زیربنایی استان اردبیل به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، داود شایقی امروز سوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه 600 میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران 40 میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم 50 میلیارد تومان، راه کلور – درام 9 میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر 25 میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر 25 میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی افزود: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین 10 میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر 20 میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل 20 میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل 5 میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر 15 میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

شایقی با تقدیر از پیگیری های استاندار اردبیل برای پیشرفت پروژه های اردبیل گفت: در جریان پیگیری‌های هفتگی استاندار اردبیل در تهران برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل – میانه ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه عنایت ویژه ای به پروژه های اردبیل دارد، ادامه داد: در نشست های مکرر با دکتر منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات مناسبی جذب پروژه های عمرانی اردبیل شده است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز