خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

تقویت زیرساخت‌ برای رشته های ورزشی در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۳۸

استاندار اردبیل گفت: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها برای رشته های ورزشی که استعدادهای قابل توجهی در حوزه‌های مختلف ورزشی در استان دارند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان اردبیل که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل از دوران گذشته قهرمان‌پرور بوده است واین استان ورزشکاران و قهرمانان بزرگی را بخود دیده است که همواره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر همدلی و هم افزایی درحوزه ورزش اذعان کرد: استان اردبیل برای رسیدن به دوران طلایی خود در حوزه ورزش و تکرار دوران‌های طلایی در تاریخ استان نیاز به همدلی، کمک و پشتیبانی همدیگر و کنار گذاشتن تمام مسائل حاشیه‌ای دارد.

به گفته وی ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها برای رشته های ورزشی که استعدادهای قابل توجهی در حوزه‌های مختلف ورزشی در استان دارند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عاملی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را در اولویت قرار گرفته است، افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ورزش در استان وجود دارد و باید تلاش کنیم با اولویت این پروژه‌ها تکمیل شود.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به تکمیل ۱۲ پروژه ورزشی در شهرستان‌های استان اردبیل یادآور شد: برای احداث سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های استان اردبیل هزینه و سرمایه زیادی صرف شده است. برخی از آنها نیازمند توجه وزارت ورزش و جوانان برای بازسازی و بهسازی هستند.

وی ادامه داد: ورزش اردبیل نیازمند راه اندازی جام ویژه استان اردییل است به طوری که امکانات ورزشی یک دانشگاه در اصفهان شاید بیشتر از شهرستان‌های استان اردبیل باشد، در آنجا علاوه بر این مجموعه‌های تولیدی بزرگی فعال هستند، دولت هم سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام داده و از ورزش این استان به خوبی حمایت شده است اما استان اردبیل چنین مجموعه‌های تولیدی را ندارد و نیازمند حمایت است.

توجه به ارائه خدمات ورزشی زنجیره پیشرفت استان را تکمیل می‌کند

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل باشاره به توسعه ورزش در سطح استان اردبیل اذعن کرد: : با توسعه ورزش در استان، بهره‌مندی ورزشکاران و قهرمانان از تکمیل زنجیره پیشرفت افزایش خواهد یافت و تلاش می‌کنیم صنعت ورزش در استان چه در حوزه تولید و چه در حوزه ارائه خدمات پیشرفت کند.

به گفته وی در شرایطی که گفتمان تشکیل زنجیره پیشرفت دراستان مطرح شده، یکی از مولفه‌های اصلی پیشرفت سرمایه اجتماعی است و ورزش نقش اساسی در این زمینه دارد.

محمد علی پهناور خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی که ورزش می‌تواند در آن نقش داشته باشد و زنجیره پیشرفت را در استان تکمیل کند توجه به ارائه خدمات ورزشی است.

وی بیان کرد: در راستای وفاق همگانی هم بین ورزشکاران، هیات‌ها و اصحاب ورزش تعامل ایجاد کردیم که خیلی راهگشا بوده است و به جرات می‌توان گفت که اعتماد به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حال احیاست.

پناور یادآور شد: در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل با همراهی هیات‌ها و باشگاه‌ها خدمات ورزشی خوبی ارائه می‌شود و می‌توانیم نقش مهمی در این زنجیره ایفا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز