خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی در استان اردبیل به زودی آغاز بکار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۲۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با اتمام مطالعات ایجاد خوشه صنعتی پوشاک و نساجی، پیاده سازی و اجرای این خوشه صنعتی به زودی در استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از مهمترین کارکردهای خوشه‌های صنعتی، فراهم کردن شرایط ارتقای رقابت پذیری و افزایش توان صادراتی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی است که این خوشه‌ها نقش محوری و اساسی در سیاست‌های اقتصادی و صنعتی کشورهای توسعه یافته ایفا می‌کنند.

وی هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر برشمرد و افزود: خوشه‌های صنعتی با مشارکت و همکاری واحدهای تولیدی، دولت و دانشگاه شکل می‌گیرند و نقش بسیار مهمی در افزایش تولید، راندمان، تسهیل بازار فروش، خرید مواد اولیه و هم افزایی صنایع با یکدیگر دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پرداخت کلیه هزینه‌های اجرای خوشه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: در حال حاضر اجرای سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده سازی و خاتمه یافته است که به زودی شاهد آغاز به کار خوشه صنعتی پوشاک و نساجی با راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.

علایی ادامه داد: خوشبختانه مزیت‌های بسیار بالایی در صنعت پوشاک و نساجی استان اردبیل وجود دارد که امیدواریم با اجرای این خوشه صنعتی، زمینه‌های تولید، اشتغال، فروش و صادرات این صنعت مهم در استان اردبیل گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز