خبرگزاری کار ایران

نماینده ریاست جمعیت هلال احمر کشور:

آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه‌های اداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۳۴

نماینده ریاست جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه‌های اداری است، گفت: برگزاری دوره های بازآموزی تخلفات اداری در سازمان ها به عنوان یک اصل ضروری می تواند منجر به آگاهی کارمندان از حقوق قانونی خود در طول خدمت باشد.

به گزارش ایلنا، دوره باز آموزی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با حضور امیر فراتی نماینده ریاست جمعیت هلال احمر و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری جمعیت هلال احمر کشور در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار شد.

در این دوره امیر فراتی با اشاره به بندهای مواد قانونی 8 و 9 قانون تخلفات اداری اظهار کرد: ماده ۸ و ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مبنی بر عناوین ۳۸ گانه تخلفات و مجازات های مرتبط، موضوعاتی است که آگاهی از آنها و رعایت موارد، لزوم کار در دستگاه‌های اداری است.

وی ادامه داد: هر کارمندی طی ۳۰ سال کار و مسئولیت با فراز و نشیب های بسیاری روبرو است و از لحاظ رسیدگی به تخلفات اداری الزاماتی وجود دارد که از سوی قانون گذار مشخص شده است. 

مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری جمعیت هلال احمر افزود: آنچه ملاک عمل در تخلفات اداری است قانون مصوب سال 72 است و انتظار می رود بازنگری های لازم در آینده نزدیک اتفاق بی افتد.

فراتی نظم و انضباط اداری را به عنوان اولین شاخصه رعایت قوانین اداری دانست و گفت: در  جمعیت هلال احمر این موضوع می تواند به عنوان یکی از ماموریت های اصلی ما باشد چرا که این جمعیت به به عنوان یک ارگان عمومی است که بیشتر با نجات جان مردم در ارتباط است.

در ادامه حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: به نظر می رسد بسیاری از تخلفات اداری ناشی از عدم آگاهی از بخشنامه‌ها و قوانین است، شناخت و آگاهی مدیران و کارکنان می تواند باعث پیشگیری از وقوع تخلفات اداری شود که این موضوع مهم در گرو آموزش های کاربردی موثر و آشنایی پرسنل با قوانین، مقررات و دستورالعمل های ابلاغی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز