خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل :

فوت دانش‌آموز اردبیلی دروغی بیش نیست / رسانه‌های معاند متوجه تعطیلی مدارس در آن روز نبودند / هیچ دانش‌آموزی دستگیر نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۹۲

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعه و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا کذب بوده و به هیچ‌وجه صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، علی محبوبی‌پور گفت: شایعه و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ‌وجه صحت ندارد.

هیچ دانش‌آموزی دستگیر نشده است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل همچنین زخمی و بازداشت شدن چند دانش‌آموز اردبیلی را نیز تکذیب کرد و ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاش هستند با بیان این ادعاها، عواطف مردم انقلابی اردبیل را تهییج نمایند و این در حالی است که حتی از روز آغاز اغتشاشات تا به امروز، اردبیل در آرامش کامل بوده و حتی دستگیری‌های روزهای ابتدایی نیز قابل توجه نبوده است.

محبوبی‌پور تصریح کرد: مجدداً تاکید می‌کنم در روزهای اخیر هیچ دانش‌آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.

تداوم سناریوی دروغ کشته‌سازی بدون هیچ‌گونه مدرک

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم استان اردبیل را دارند چراکه مردم فهیم و غیور استان در همان روزهای ابتدایی راه خود را از اغتشاش‌گران جدا کرده و با محکومیت اقدامات آنان، اجازه ادامه روند را نیز ندادند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: در روزهای اخیر، بارها و بارها سناریوی کشته‌سازی آن‌ها به سنگ خورده و دروغ از آب در آمده است و حالا دست به سناریویی بدون محتوای مشخص زده‌اند که نه اسم و عنوانی دارد و نه هیچ‌گونه مدرکی که از آن سوءاستفاده کنند.

خبرسازی ناشیانه رسانه‌های معاند در روز تعطیلی مدرسه!

محبوبی‌پور اظهار کرد: در کذب بودن این خبر همین بس که روز پنج‌شنبه همه مدارس اردبیل تعطیل است و دانش‌آموزان در مدارس حضور نداشته‌اند که کسی بخواهد به مدارس مراجعه و تعدادی را بازداشت کند!

برخی رسانه‌های ضدانقلاب روز جمعه ۲۲ مهر، در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش‌آموزان دختر شاهد اردبیل در روز گذشته (پنج‌شنبه) شدند ؛ در حالی که این مدرسه تعطیل بوده  و مدعی فوت یکی از دانش‌آموزان بر اثر خون‌ریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز