خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سیمای استانی پاسخگوی 16 هزار ورزشکار اردبیلی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۴۳

سرگروه کمیته ورزش مجمع مطالبه گران اصناف و بازاریان اردبیل گفت: پخش یک برنامه 45 دقیقه ای ورزشی از سیمای استانی، جوابگوی 16 هزار ورزشکار اردبیلی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه مجمع مطالبه گران اصناف و بازاریان اردبیل با علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در محل دفتر جامعه اسلامی اصناف و بازاریان برگزار شد.

بهروز قربانی سرگروه کمیته ورزش مجمع مطالبه گران اصناف و بازاریان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه 16 هزار ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان اردبیل فعالیت دارند افزود: باید در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جامعه به این خانواده بزرگ ورزشی از سوی صدا و سیما توجه ویژه شود.

وی گفت: اجرای یک برنامه ورزشی از سیمای استانی آن هم فقط در یک برنامه تلوزیونی 45 دقیقه ای جوابگوی احصاء مشکلات عدیده جامعه ورزشی اردبیل نیست و در همین برنامه کوتاه نیز میهمانان دعوت شده صرفا به ارائه عملکرد خود می پردازند و جایی برای طرح سوالات موثر و بیان دغدغه ورزشکاران در این برنامه وجود ندارد.

این پیشکسوت ورزشی اذعان کرد: در شبکه های تلوزیونی سایر استان ها برنامه های ورزشی به صورت چندین نوبت در هفته اجرا می شود که لازم است در این خصوص صدا و سیمای اردبیل نیز تمهیدات لازم را در جهت افزایش برنامه ها و حمایت از قشر ورزشکاران اتخاذ کند.

قربانی تصریح کرد: بیماری ورزش اردبیل نیازمند جراحی اضطراری است تا با بررسی های کارشناسی بیان شود که چرا ورزش اردبیل در سال های اخیر نماینده ای در المپیک نداشته و حتی برای دورهای بعدی نیز امکان حضور نماینده ای از این استان وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز