خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بیکاری جوانان می‌تواند موجب بروز ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی ‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۸

نهادهای فرهنگی و متولیان امر غنی‌سازی اوقات فراغت باید به گونه‌ای این طرح را تنظیم نمایند که همه‌ اقشار جامعه از آن بهره‌مند شوند و برنامه‌ریزی در این خصوص باید قبل از شروع فصل تابستان آغاز شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مهم‌ترین رسالت متولیان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله «محسن مجتهدشبستری» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی که با محوریت اوقات فراغت برگزار شد، اظهار داشت: اوقات فراغت و بیکاری جوانان می‌تواند موجب بروز ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی ‌شود و براین اساس باید برنامه‌ریزی صحیحی برای استفادهٔ مناسب از این اوقات توسط نهادهای فرهنگی ارائه شود.

وی با اشاره به نقش سازنده‌ و تاثیرگذار جوانان در جامعه گفت: افراد عابد و زاهد و مسلمان که عمر خود را در مساجد و مکان‌های مذهبی گذرانده‌اند ایمانشان خلل ناپذیر بوده و در راه عقیدهٔ خود ثابت‌قدم هستند، اما باید در نظر داشت که لبهٔ تیز تهاجم فرهنگی به سمت جوانان است و این قشر عظیم جامعه بیشتر در معرض لغزش‌ها و آسیب‌ها هستند و براین اساس باید برنامه‌ریزی منسجمی برای تعالی و بالندگی آنان طراحی شود.

آیت الله مجتهد شبستری بر لزوم پرهیز از موازی‌کاری در امور فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: باید بسیج عمومی در امر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شکل گیرد و تمام نهاد‌ها درگیر این امر شده و برنامه‌های متنوعی را ارائه دهند.

وی خواستار برگزاری برنامه‌های جامع‌تر، بروز‌تر و بانشاط‌تر برای جوانان و نوجوانان شد و گفت: نهادهای فرهنگی و متولیان امر غنی‌سازی اوقات فراغت باید به گونه‌ای این طرح را تنظیم نمایند که همه‌ اقشار جامعه از آن بهره‌مند گردند و برنامه‌ریزی در این خصوص باید قبل از شروع فصل تابستان آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز