خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز:

شیفت جمع آوری زباله‌های شهری تبریز از روزانه به شبانه تغییر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۴۳

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از تغییر شیفت جمع آوری زباله‌های شهری از روزانه به شبانه خبر داد و بر جمع آوری تدریجی باکس های زباله درسطح معابر اولویت اصلی سازمان در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیبه هراتی افزود: بی شک هر تصمیمی که در خصوص اجرای سیاست‌های کلان شهرداری و خدماتی گرفته می‌شود نیازمند مطالعه اساسی و مشارکت همگانی و فرهنگ سازی عمومی است و این امر در کمیته های تخصصی دستگاه نظارت طرح و مصوب شده و نقش رسانه ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیما در خصوص اطلاع رسانی عمومی این طرح خیلی مهم است.

وی افزود: این طرح در مرحله اول به صورت منطقه ای در بین مناطق  ۲،۵،۸  شهرداری  از اول اردیبهشت و از ساعت ۹ شب شروع می‌شود و عملیات جمع آوری پسماند های شهری توسط عوامل اجرایی خدمات شهری انجام خواهد گرفت.

هراتی با اشاره به مزایای این طرح افزود: تفکیک ازمبدا،جمع آوری آنلاین پسماندهای خشک و خشکاله توسط اپلیکیشن بهروب، حفظ محیط زیست ،مبارزه با زباله گردی و حذف نازیبایی های بصری و زیست محیطی ،کاهش ترافیک و آلودگی شهری و نظام مند سازی خدمات مطلوب به شهروندان از جمله مزایای این طرح به شمار می رود.

هراتی در پایان از شهروندان عزیز جهت مشارکت در اجرای صحیح این طرح ومدیریت پسماند همراه با  تفکیک ازمبدا دعوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز