خبرگزاری کار ایران

سمینار تخصصی "هوش مصنوعی مولد در روابط‌ عمومی" در اتاق تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۴۱

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با مشارکت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، اولین سمینار از سلسله برنامه‌های "نشست‌های تخصصی روابط‌عمومی" با عنوان "هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی: فنون و روش‌ها" را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی اتاق تبریز، این سمینار در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد و عادل میرشاهی، مدرس دانشگاه (به عنوان مدرس سمینار) و خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران (به عنوان سخنران سمینار) حضور خواهند داشت.

سمینار "هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی: فنون و روش‌ها" حول ۵ محور کاربردی شامل "معرفی هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در روابط‌عمومی"، "تولید محتوای خلاقانه با استفاده از هوش مصنوعی"، "استفاده از هوش مصنوعی در رصد و پایش رسانه‌ها"، "برنامه‌ریزی و استراتژی‌گذاری در روابط‌عمومی با کمک هوش مصنوعی" و "بررسی چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" پیش‌بینی‌ شده است.

هوش مصنوعی مولد به شاخه‌ای از هوش مصنوعی اطلاق می‌شود که می‌تواند محتوای خلاقانه جدیدی مانند متن، تصویر و ویدئو تولید کند. این فناوری به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به ابزاری قدرتمند برای روابط‌عمومی است و می‌تواند به متخصصان این حوزه در انجام وظایف خود به طور کارآمدتر و مؤثرتر کمک کند.

شایان‌ ذکر است این سمینار با ارائه گواهینامه معتبر آموزشی و در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، با هدف ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی بخش خصوصی و اهالی رسانه برگزار می‌شود و حضور در این سمینار رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز