خبرگزاری کار ایران

نشست بررسی روند مرمت بازارچه عودلاجان

کد خبر : ۹۲۷۶۱

مرمت بازارچه عودلاجان اولین پروژه‌ای است که به عنوان کاری مشترک بین ارگانهای مختلف در حال انجام است با تاکید بر دو اصل سرعت و دقت در اجرای این پروژه، به بهره برداری از آن تا اواخر شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

ایلنا: نشست بررسی روند مرمت بازارچه عودلاجان با حضور دکتر مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سرای کاظمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست بررسی روند مرمت بازارچه عودلاجان با حضور علی محمد‌نژاد شهردار منطقه ۱۲، قائم مقام و جمعی از معاونین و روسای واحد‌ها، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، مشاوران طرح و نماینده سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۲ در این نشست با اعلام رضایت از روند مرمت بازارچه عودلاجان به عنوان کاری مشترک با سازمان میراث فرهنگی و تقدیر از نقش پررنگ این سازمان، به فعالیت‌های آتی شهرداری این منطقه در زمینه بازسازی کف بازارچه عودلاجان اشاره کرد.

محمدنژاد بر همکاری کسبه به منظور ادامه روند کار با نظر میراث فرهنگی تاکید کرد.

همچنین در این نشست احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه مرمت بازارچه عودلاجان اولین پروژه‌ای است که به عنوان کاری مشترک بین ارگانهای مختلف در حال انجام است با تاکید بر دو اصل سرعت و دقت در اجرای این پروژه، به بهره برداری از آن تا اواخر شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز