خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت اجرای پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۸۳

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران آخرین وضعیت اجرای عملیات پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) آخر شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان این که در حال حاضر ۱۲ پیمانکار در باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) مشغول فعالیت هستند، افزود: فقط تکمیل محدوده اجرای پل فلزی گردشگری تقاطع آیت‌الله سعیدی به علت محدودیت های ترافیکی و محدودیت فنی نصب پل تا آخر آبان زمان می‌برد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مورد ویژگی‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: باغ‌راه حضـرت فاطمه زهرا (س)، بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در تهران به طول ۹.۵ کیلومتر و عرض ۳۰ تا ۳۵ متر است. این پروژه در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در حال انجام است و به عنوان محور گردشگری این دو منطقه محسوب می‌شود که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود. در پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) سرانه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و درمانی و... در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار تهران و معاون عمرانی استانداری، هفته گذشته از آخرین وضعیت ابرپروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن‌چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز