خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانی پتروشیمی تبریز:

تعاونی‌ كارگران پتروشیمی جایگزین پیمانكاران نشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۹

«پیش‌تر مسئولان قول داده بودند تا با تشکیل تعاونی از سوی کارگران، به جای سپردن کار به شرکت‌های پیمانکاری با تعاونی‌ها همکاری کنند. حال که کارگران با صرف هزینه سنگین، تعاونی تشکیل داده‌اند می‌گویند نمی‌توانیم کار را به آن‌ها بسپاریم.»

رئیس انجمن صنفی کارگری پتروشیمی تبریز از اقدام غیر قانونی وزارت نفت در استفاده از شرکت‌های پیمانکاری به جای تعاونی‌ها انتقاد کرد.

ناصر چمنی در این باره به ایلنا گفت: وزارت نفت بر خلاف نامهٔ آقای «احمدرضا حراف» مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشمی به جای آنکه کارگرانی که قرار داد مستقیم نشده‌اند را به تعاونی‌ها بسپارد، به شركت‌های پیمانکاری جدید معرفی می‌كند.

وی ادامه داد: پیش‌تر مسئولان قول داده بودند تا با تشکیل تعاونی از سوی کارگران، به جای سپردن کار به شرکت‌های پیمانکاری با تعاونی‌ها همکاری کنند. حال که کارگران با صرف هزینه سنگین، تعاونی تشکیل داده‌اند می‌گویند نمی‌توانیم کار را به آن‌ها بسپاریم.

گفتنی است ۱۳ آذر ماه سال جاری، نامه‌ای از طرف آقای احمدرضا حراف (مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشمی) آمد که مجوز سپردن کار از پیمانکاری‌ها به تعاونی‌ها را برای مدت ۳ سال متوالی از دولت گرفته بود. این نامه به این موضوع اشاره می‌کرد که با کارگرانی که قرارداد مستقیم نشده‌اند به صورت تعاونی قرارداد بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز