خبرگزاری کار ایران

درجاتی:

لزوم افزایش ظرفیت دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای خدمات رسانی در مواقع بحران

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۳۴

​مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به لزوم آمادگی در برابر زلزله بر ضرورت افزایش ظرفیت دستگاه‌های امدادی و خدماتی به منظور خدمات رسانی در مواقع بحران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، منصور درجاتی در جلسه اضطراری مدیریت بحران با محوریت بررسی همه جانبه عوامل پیشگیرانه در وقوع زلزله با اشاره به آمادگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی در لحظات اولیه وقوع زمین لرزه اظهار داشت: از ابنتدای وقوع زلزله تمامی عوامل امدادی اعم از هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران و شهرداری ها در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
 
وی افزود: به منظور پیشگیری و در رویکرد آینده نگر با توجه به برخی مشکلات در خطوط مواصلاتی شهر تهران و همچنین راه های ارتباطی خارج استان، لازم است با تقویت شریان های اصلی پایتخت شرایط را برای امدادرسانی در مواقع بحرانی فراهم کرد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین عنوان کرد: آب منطقه ای و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز باید با آمادگی بیشتری ظرفیت خود را برای خدمات رسانی در مواقع بحران افزایش دهند.
 
درجاتی سپس با اشاره به آمادگی استان های معین جهت خدمت رسانی به استان تهران خاطرنشان کرد: جهت آمادگی بیش از پیش عوامل امدادی و خدماتی و همچنین فعال کردن استان های معین سازوکاری عملیاتی باید پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز