خبرگزاری کار ایران

تمهیدات مدیریت بحران تهران ویژه مراسم روز دختر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۰۲

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تمهیدات انجام شده برای ایمنی برگزاری ویژه مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در میدان امام حسین (ع) ، اظهار داشت: حسب وظایف ذاتی سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران، یکی از فعالیت‌های اصلی این سازمان در مناسبت‌ها و برنامه‌های خاص که با حضور گسترده مردم همراه است، هماهنگی سازمان‌های تخصصی جهت استقرار تیم‌های عملیاتی، نظارت مستمر، حفظ ایمنی مراجعین، واکنش سریع و به موقع در مقابله با حوادث احتمالی است.

مرادی روزبهانی افزود: در این راستا با توجه به برگزاری ویژه‌برنامه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در میدان امام حسین (ع) با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، این سازمان با توجه به مسئولیت‌های واگذار شده، نسبت به بازدیدهای دوره‌ای HSE، احصاء عدم انطباق‌ها و موارد خطرساز و پیگیری رفع موارد از ستاد اجرایی و شهرداری‌های مناطق مربوطه، آماده‌باش ستادهای مدیریت بحران مناطق ۷، ۱۲ و ۱۳اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: در طول برگزاری این مراسم، غرفه هایی به ستاد گمشدگان اختصاص یافته است که در این غرفه‌ها نماینده فاتب، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و نیروهای مردمی دوام حضور دارند و نسبت به ساماندهی کودکان و گمشدگان می پردازند.

وی ادامه داد:‌ در این غرفه‌ها وسایل نقاشی، بازی‌های کودکانه و پذیرایی قرار دارد که در صورت تحویل کودکان به این غرفه‌ها، تا رسیدن والدین کودک با استفاده از این وسایل نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام شود.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود:  هماهنگی استقرار دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و توزیع بی‌سیم واحد امدادی در محل برگزاری، استقرار خودروی EOC سیار سازمان انجام شده است و معاونین پدافند غیرعامل و بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان و رابطین عملیاتی دستگاه‌های تخصصی نیز به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در محل مراسم حضور دارند.

مرادی روزبهانی عنوان کرد: با توجه به استقبال و حضور گسترده مردم، ضمن آماده‌باش پایگاه‌ها، ایستگاه‌ها و مراکز امدادی و خدمات‌رسان مجاور محدوده برگزاری مراسم، یک تیم آتش‌نشانی، ۲ تیم جمعیت هلال احمر، یک تیم اورژانس، ۲ تیم شرکت شهر سالم، ۳۶ تیم پلیس انتظامی و ۶ تیم راهور در محل مستقر شده‌اند.

 وی افزود: همچنین فعال سازی مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به منظور رصد و پایش محدوده برگزاری مراسم جشن و ایستگاه مترو همجوار و برقراری ارتباط با خودرو فرماندهی مستقر در میدان و ... انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز