خبرگزاری کار ایران

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در انبار یک خانه

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۷۲

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۱۰ میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در یک واحد مسکونی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" گفت: روز گذشته خبری در خصوص ساخت و تولید لوزام آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در حوالی بزرگراه ستاری دریافت که تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با تکمیل شدن تحقیقات و تایید صحت خبر دریافتی با هماهنگی های قضائی، عصر روز گذشته، تیمی از ماموران این معاونت به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرایم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده مشخص شد که این واحد مسکونی به مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع محل دپو و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این واحد مسکونی بیش از ۶۵ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته، ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز و ۸ هزار لیتر مواد شیمیایی کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله ۱۰ میلیارد برآورد شده است خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به دستور مقام قضائی پلمب و در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز