خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک سنگین در محدوده مرکزی تهران/ مردم از سفرهای غیرضروری به شدت بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۰۶

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر تهران خبر داد و گفت: این موضوع به ستاد ملی مقابله با کرونا منتقل شده تا درخصوص اجرای طرح ترافیک تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار مهماندار، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر تهران گفت: امروز از همان ابتدای صبح بار ترافیکی در معابر و بزرگراهها و محدوده مرکزی سنگین شد.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین همچنان در محدوده مرکزی شهر داوم دارد، ادامه داد: دلایل این بار ترافیکی سنگین نیز مشخص است. امروز ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته نسبت به همین روز افزایش ترافیک داریم و دو برابر خودورها وارد این محدوده شده اند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدوده مرکزی شهر گنجایش این همه خودرو را ندارد و همچنین پارکینگ به مقدار کافی در محدوده مرکزی وجود ندارد و برخی از شهروندان با مشکل پارکینگ مواجه شده اند و اجبارا به صورت دوبله و یا ردیفی پارک کرده اند و این موضوع به ترافیک دامن می زند هرچند همکاران من در این محدوده تذکر داده و اعمال قانون نیز می کنند. 

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: ادامه این روند نه تنها مشکلی را کم نمی کند بلکه می تواند مخل کسب و کار باشد. اگر شهروندان بخواهند با این نحو وارد محدوده مرکزی شهر شوند مشکلات بیشتری خواهند داشت و ما این موضوع را به ستادملی کرونا منتقل خواهیم کرد.

وی ادامه داد:  ما همچنان از مردم درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. چراکه همه افرادی که در این ساعات به محدوده مرکزی مراجعه می کنند کارمند نیستند. کارمندان در ساعت ۶:۳۵ تا ۷:۳۰ وارد این محدوده می شوند. اما ترافیک در این ساعت ناشی از حضور برای خرید و مغازه های تجاری است که در این محدوده واقع شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز