خبرگزاری کار ایران

رهایی ۲ گروگان۲۲ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۷۸

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر در کمتر از ۷۲ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمود سعادتی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد ششم فروردین ماه سال جاری در پی گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در  خیابان مالکی شهر ایرانشهر بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پژو  ۲ جوان ۲۲ ساله را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: کمتر از ۷۲ ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی مقتدرانه با محاصره کامل محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ عضو این باند، گروگان ها را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این افراد به دلیل اختلافات مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

وی اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز