خبرگزاری کار ایران

بسته‌خبری روز جمعه سرویس اجتماعی را بخوانید؛

۵ دانشجوی بازداشتی پرونده قضایی دارند /توانایی صدور ۲.۵ میلیون کارت در ماه را داریم/تکذیب شایعه انتقال دستگیرشدگان با آمبولانس/صدور پیامک‌های جعلی با عنوان بسته حمایتی معیشتی و سهمیه‌بندی بنزین/افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران پس از سهمیه‌بند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۰۴

۵ دانشجوی بازداشتی پرونده قضایی دارند، توانایی صدور ۲.۵ میلیون کارت در ماه را داریم، تکذیب شایعه انتقال دستگیرشدگان با آمبولانس،صدور پیامک‌های جعلی با عنوان بسته حمایتی معیشتی و سهمیه‌بندی بنزین، افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران پس از سهمیه‌بندی بنزین از مهمترین عناوین امروز سرویس اجتماعی خبرگزاری ایلنا است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز،‌ جمعه اول آذرماه ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

تولید پانسمان میپلکس در کشور نیاز به زمان دارد/ ادعای غیرموثر بودن تحریم‌ها بر سلامت مردم گزافه‌گویی است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت: تولید پانسمان‌های مشابه میپلکس در کشور دور از دسترس نیست و نیاز به زمان برای تولید ملی دارد.

بیش از ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند صادر شده است/ توانایی صدور ۲.۵ میلیون کارت در ماه را داریم

سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۶ میلیون و یکصد هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است، گفت: در صورتی که بدنه اصلی کارت به ما تحویل داده شود، آمادگی صدور ۸ میلیون کارت ملی تا پایان سال را داریم.

تکذیب شایعه انتقال دستگیرشدگان با آمبولانس/ جابه‌جایی هر مصدومی وظیفه اورژانس است

رییس اورژانس تهران خبر انتقال دستگیر شدگان با آمبولانس را تکذیب کرد و گفت: ما در اورژانس وظیفه انتقال مصدومان را برعهده داریم، چه این مصدومان افراد عادی و چه از طرف نیروی انتظامی باشند، فرقی ندارد.

صدور پیامک‌های جعلی با عنوان بسته حمایتی معیشتی و سهمیه‌بندی بنزین

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره صدور پیامک‌های جعلی و کلاهبرداری با عنوان بسته حمایتی معیشتی و سهمیه‌بندی بنزین هشدار داد.

افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران پس از سهمیه‌بندی بنزین

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران پس از سهمیه‌بندی بنزین خبر داد.

نیروهای نظامی و امنیتی بدون مجوز نمی‌توانند وارد دانشگاه شوند/ بیشتر دانشجویان آزاد شده‌اند/ 5 دانشجوی بازداشتی پرونده قضایی دارند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اینکه به دانشگاه ما بریزند و دانشجویان را بگیرند، چنین چیزی اتفاق نیفتاده است، زیرا هیچ نیرویی حتی نیروهای نظامی و امنیتی نمی‎توانند بدون مجوز وارد دانشگاه شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز