خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کودک به دلیل سقوط در چاه 

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۲۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت دو کودک به دلیل سقوط در چاه در منطقه کن خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۱۷ ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه و نشت کف یک مغازه در محله کن، سه راه شهیدان به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مغازه حدود ۱۵ متری با کاربری سوپر مارکت بود که در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قدیمی قرارداشت.

ملکی تصریح کرد: کف این مغازه به یکباره فروکش کرده و اجناس داخل مغازه به همراه افرادی که در آن حضور داشتند به داخل چاه ۱۲ متری سقوط می کنند. آتش نشانان در لحظه اول براساس اطلاعات اولیه متوجه شدند که در این جا چاهی قرارداشته که دهانه و دیواره های آن تخریب شده و فروریخته بود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که دو پسر بچه خردسال در داخل این چاه سقوط کرده ‌اند. پیش از رسیدن آتش نشانان یک جوان ۲۰ساله نیز که در آن مغازه فعالیت می‌کرده در داخل چاه سقوط می‌کند که در لحظات اولیه توسط اهالی بیرون کشیده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دهانه چاه هر لحظه در حال ریزش بود ‌و آتش نشانان با دقت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و سپس یکی از نیروهای آتش نشانی وارد چاه شده و بعد از مدتی تلاش موفق شد هر دو کودک را از چاه خارج کند.

وی ادامه داد: پس از معاینات اولیه توسط نیروهای اورژانس مشخص شد هر دو کودک که در حدود ۵ الی ۶ سال سن داشتند جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز