خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های پلیس آگاهی ناجا به زائران اربعین:

مراقب کودکان و افراد کهنسال در ازدحام جمعیت باشید/ زائران از خریدوفروش ارز از افراد سودجو پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۲۴۹

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از زائران اربعین حسینی (ع) خواست در ازدحام جمعیت، مراقبت بیشتری از کودکان و افراد کهنسال به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به افزایش چشمگیر مشتاقان زیارت حرم اباعبداله الحسین (ع) اظهار داشت: زائران عزیز می بایست توجه بیشتری به کودکان و افراد کهنسال داشته و هر یک از افراد خانواده و همراهان توجیه شوند تا در صورت گم شدن، بتوان به راحتی هویت فرد را شناسایی و به خانواده وی اطلاع داد.

وی در ادامه به لزوم تهیه ارز مورد نیاز از بانک ها و صرافی های مجاز قبل از حرکت به سمت مرزهای چهارگانه اشاره کرد وگفت: زائران می بایست از خرید و فروش ارز از افراد سودجو و فرصت طلب پرهیز کرده و دقت کنند که ارز جعلی خریداری نکنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا همچنین از زائران خواست به تبلیغات دروغین مندرج در آگهی ها و فضای مجازی مبنی بر سفر آسان به عتبات عالیات توجه نکرده و اطلاعیه های رسمی ستاد مرکزی اربعین، سازمان حج و زیارت و پلیس را ملاک عمل قرار دهند.

سرهنگ امینی در پایان توصیه کرد: زائران در حفظ و نگهداری اموال و مدارک هویتی خود دقت لازم را داشته و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز