خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۸۷

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ساعت 1:20دقیقه بامدادامروز یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: راننده اتوبوس حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان حوالی گردنه بید سرخ شهرستان صحنه متوجه وقوع نقص فنی در موتور اتوبوس شده و برای بررسی موضوع در پارکینگ حاشیه جاده توقف و با توجه به آتش گرفتن موتور اتوبوس، بلافاصله همه زائران و خدمه را از اتوبوس خارج می کند.

وی افزود: پس از خروج زائران و خدمه، آتش به سابر بخش ها سرایت کرده و اتوبوس کاملاً در آتش می سوزد که با حضور عوامل آتش نشانی حریق اطفا شده و علت دقیق حادثه کماکان در حال بررسی است.

سرهنگ شیری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با اقدام به موقع راننده نسبت به پیاده کردن زائران از اتوبوس، به کسی آسیب نرسیده است و همه مسافران در سلامت هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مسافران اتوبوس با هدایت عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شده اند.

سرهنگ شیری متذکر شد: تمام اتوبوس ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط می باشد، خط قرمز پلیس است و با اتوبوس هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز