خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورا تاکید شد:

قالیباف درباره حقوق مدیران شهرداری به شورا توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۵۴۷

یک عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران درخواست کرد که درباره حقوق مدیران شهرداری به شورا توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم توجه به تخصص افراد در جابجایی‌های انجام شده در شهرداری تهران گفت: اگر انتصاب‌ها در جهت ارتقاء باشد استقبال می‌کنیم اما  به عنوان مثال تشکری‌هاشمی در حوزه حمل و نقل موفق بود و با توجه به مشکلات موجود در این حوزه توقع داشتیم خدمات ایشان استمرار یابد.

وی خواستار شد که لایحه جامع مدیریت شهری در جهت اعمال نظارت بهتر در مدیریت شهری پیش‌بینی شود.

انصاری همچنین از عدم تعیین تکلیف طبقات متخلف پاساژ علاءالدین پس از گذشت یک سال انتقاد کرد.

همچنین اقبال شاکری درباره اعتراض اعضای شورای شهر نسبت به اعمال تغییرات در شهرداری تهران پیشنهاد داد که شهردار تهران یکشنبه آینده با معاونان خود در شورا حضور یافته و ضمن معرفی آنان معاونان برنامه‌های خود را به شورا ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ویترین نظام هستند، گفت: تکمیل ساخت این فرودگاه نیز همچون پروژه مصلی ناتمام مانده است و من چند روز پیش که به این فرودگاه مراجعه کردم مدتی در پارکینگ‌های آن سرگردان بوده‌ام.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با اشاره به اینکه شرایط به گونه ای است که مشخص بود؛ برخی خودروها مدت طولانی در این پارکینگ‌ها بسر می‌روند اظهار کرد: این پارکینگ‌ها متعلق به مردم است در حالی که به نظر می‌رسد برخی از آنها اجاره داده شده لذا به عنوان مطالبه شهروندان تهرانی باید به این مسئله نظارت شود.

وی همچنین از شهردار تهران خواست درباره حقوق و درآمدهای مدیران و معاونان شهرداری و نیز برنامه‌های آتی خود طی جلسه‌ای به اعضای شورای شهر توضیح دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز