خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۶ میلیون نخ سیگار قاچاق در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۳۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۶ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق از انباری در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده شرق تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری دخانیات قاچاق در انباری در شرق تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با بیان این که با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای انجام عملیات اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محل مذکور اعزام شده و در جریان بازرسی از آن مشاهده کردند که محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که مقادیر انبوهی دخانیات در آن دپو شده است. این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق بود و متصدی انبار نیز هیچ‌گونه مدارکی در این خصوص ارائه نکرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ پاکت شامل شش میلیون و ۲۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را از این محل کشف کردند، گفت: تمامی سیگارها ساخت کشور امارات متحده عربی بوده و به شکل قاچاق وارد کشور شده بود. 

وی با بیان این که پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد، گفت: در ادامه متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. انبار مذکور نیز با حکم قضایی پلمب شد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، افشاری درباره ارزش ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده نیز گفت: کارشناسان در ارزیابی اولیه خود ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال  برآورد و اعلام کردند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز